Mercury V12 600 HP VERADO

Mercury V12 600 HP Verado


Η Mercury Marine επαναπροσδιορίζει την απόδοση των εξωλέμβιων κινητήρων



Η Mercury Marine γράφει ιστορία με το λανσάρισμα του πιο καινοτόμου εξωλέμβιου κινητήρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ!




Ο λόγος για το θηριώδη εξωλέμβιο Mercury 7,6 λίτρων V12 ιπποδύναμης 600 ίππων Verado ® με πολλές καινοτομίες που αλλάζει τον χάρτη των εξωλέμβιων όσον αφορά την λειτουργία αλλά και χρήση τους σε μία ευρεία γκάμα σκαφών, προσφέροντας περισσότερη ελευθερία, πολυτέλεια και δύναμη!



«Με τα σκάφη να συνεχίζουν να μεγαλώνουν και οι προσδοκίες απόδοσης να αυξάνονται, τα σκάφη ζητούν μια καλύτερη, πιο ικανή λύση υψηλής ισχύος για να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες. Η εξωλέμβια V12 Verado είναι η απάντηση της Mercury», δήλωσε ο Chris Drees, Πρόεδρος της Mercury Marine. «Χρησιμοποιώντας τις προηγμένες μηχανικές και σχεδιαστικές δυνατότητές μας, επαναπροσδιορίσαμε την απόδοση μίας εξωλέμβιας. Η V12 Verado προσφέρει στους κατόχους σκαφών απαράμιλλη ελευθερία, πολυτέλεια και δύναμη να απολαμβάνουν το πάθος τους στη θάλασσα. Αυτός είναι ένας αξιοσημείωτος κινητήρας που θα αλλάξει το μέλλον των σκαφών γενικότερα. ”


Οι πρωτοποριακές καινοτομίες της Verado V12 600hp με μια ματιά:

• Ο πρώτος εξωλέμβιος V12 στον κόσμο, ο κινητήρας Verado 600 ίππων είναι ατμοσφαιρικός (δηλαδή χωρίς υπερσυμπιεστή), υψηλού κυβισμού, κεφαλή με τέσσερις εκκεντροφόρους. Παράγει εντυπωσιακή ροπή για να πλανάρει βαριά και μεγάλα σκάφη, περνώντας γρήγορα στο planing και επιτυγχάνοντας υψηλή επιτάχυνση ως την μέγιστη ταχύτητα.

• Το πρώτο αυτόματο κιβώτιο δύο ταχυτήτων για εξωλέμβιο, βελτιστοποιεί τις στροφές κινητήρα ανάλογα με το φoρτίο, διευκολύνοντας την ισχυρή επιτάχυνση και πολύ αποτελεσματική απόδοση σε ταχύτητες κρουαζιέρας.

• Η πρώτη περιστρεφόμενη ρεβέρσα της βιομηχανίας εξωλέμβιων που περιστρέφεται ανεξάρτητα κάτω από το νερό, ενώ ο κορμός του κινητήρα παραμένει ακίνητος εξοικονομώντας χώρο. Αυτό παρέχει τη δυνατότητα για πολλαπλές τοποθετήσεις και ευρύτερη γωνία στροφής για ευέλικτο χειρισμό. Με τη βοήθεια της διπρόπελης ρεβέρσας αντίθετης περιστροφής, έχει επίσης καλύτερο «κράτημα» στο νερό και για ελιγμούς σε χαμηλές ταχύτητες και σε στενούς χώρους.

• Υιοθετεί αρκετές βελτιωμένες τεχνολογίες της Mercury για να επιτρέψει στην εξωλέμβια V12 Verado την εξαιρετική οικονομία καυσίμου για την μέγιστη αυτονομία, σε συνδυασμό με μία ομαλή και αθόρυβη λειτουργία, που επιτρέπει ακόμα και την άνετη συνομιλία στο ταξίδι.

 


Μία νέα εποχή για την Mercury Marine

Η ηγετική στον χώρο των εξωλεμβίων μηχανών Mercury Marine μετά από 5 χρόνια έρευνας και εξέλιξης παρουσίασε το πιο επαναστατικό προϊόν που έχει κατασκευάσει ποτέ στην πολυετή πορεία της στον χώρο του εξωλέμβιου κινητήρα. Για να το πετύχουν αυτό, από το 2008 η Mercury έχει επενδύσει περισσότερα από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο τμήμα R & D.

Ισχύς. Πολυτέλεια. Ελευθερία.

Για πρώτη φορά, 600 άλογα από εξωλέμβιο κινητήρα παραγωγής δαμάζουν τη θάλασσα. Ο πρώτος εξωλέμβιος V12 στον κόσμο είναι Mercury και φέρνει καινοτομίες που ξεπερνούν κάθε φαντασία.

Απολαύστε άπλετη ροπή, ακόμα και στις μεσαίες στροφές. Νιώστε την εντυπωσιακή επιτάχυνση, με το πρώτο αυτόματο κιβώτιο δύο ταχυτήτων στην ιστορία. Ανακαλύψτε την πρώτη περιστρεφόμενη ρεβέρσα που κινείται ανεξάρτητα κάτω από το νερό, δίνοντας ευέλικτο χειρισμό σε κάθε ταχύτητα, ακόμα και κατά την πρόσδεση. Όλα όσα ζητάτε από έναν εξωλέμβιο, και ακόμα περισσότερα, είναι εδώ. Ταξιδέψτε πιο μακριά, εξερευνήστε περισσότερα!

V12 Δύναμη και Επιδόσεις

Ο V12 γεννήθηκε για να προσφέρει απίστευτη δύναμη, ικανή να κινήσει «ξεκούραστα» και το πιο βαρύ σκάφος! Ο μεγαλύτερος εξωλέμβιος παραγωγής, στην ιστορία, διαθέτει κυβισμό 7,6 λίτρων με «φυσική αναπνοή». Παράλληλα, διαθέτει εναλλάκτη ρεύματος 150A για να απολαμβάνετε ξέγνοιαστα όλες τις ανέσεις των ηλεκτρικών συσκευών στο σκάφος.


Αυτόματο κιβώτιο δύο ταχυτήτων

Ο νέος V12 VERADO διαθέτει το πρώτο και μοναδικό, στη βιομηχανία εξωλέμβιων, αυτόματο κιβώτιο 2 ταχυτήτων. H μετάδοση των 600 ίππων εξασφαλίζεται αβίαστα, με συνολική σχέση μετάδοσης 2.50:1 στην προπέλα, δίνοντας άπλετη ροπή, τόσο στο πλανάρισμα, όσο και στο κύμα. Και όλα αυτά, λίγο πριν «κουμπώσει» αυτόματα τη δεύτερη ταχύτητα ομαλά και εντελώς αθόρυβα.


Περιστρεφόμενη ρεβέρσα που κινείται ανεξάρτητα

Η πρώτη ηλεκτρικά ελεγχόμενη περιστρεφόμενη ρεβέρσα (steer-by-wire) είναι γεγονός. Με ολικά ενσωματωμένο ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι, χωρίς κυλίνδρους & αντλίες τιμονιού, και χωρίς μπάρες ζεύξης. Μια καινοτομία που επιτρέπει στο μέρος κάτω από το νερό περιστροφή 30º και έως 45º σε joystick εφαρμογές, εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερο χώρο στον καθρέπτη, αφού ο κορμός του κινητήρα παραμένει σταθερός.


Άπλετη ροπή, ακόμα και στις μεσαίες στροφές

Η κεφαλή του νέου V12 VERADO διαθέτει 12 κυλίνδρους σε διάταξη V, 64º με 4 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Με αυτή την απίστευτη δύναμη, «ξεκολλούν» πανεύκολα ακόμα και τα πιο βαριά σκάφη από το νερό, καθώς ο κινητήρας δίνει άπλετη ροπή, ακόμα και στις μεσαίες στροφές.


Εξαιρετικά ομαλή και αθόρυβη λειτουργία

Στον νέο V12 VERADO, το προηγμένο μπρακέτο στήριξης AMS (advanced mid-section), σήμα κατατεθέν των VERADO L6 & V8, είναι ακόμα πιο εξελιγμένο, στιβαρό και αθόρυβο. Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά ομαλά, ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες, γιατί την ισχύ πρέπει να τη νιώθεις και όχι να την ακούς.


 

Συνδυάζοντας τα παραπάνω είναι προφανές ότι η κραταιά στον χώρο εταιρεία υλοποίησε την παραπάνω απαίτηση, ειδικά για τον δύσκολο χώρο των μεγαλύτερων σε μήκος σκαφών των 15+ μέτρων στα οποία δεσπόζουν εδώ και χρόνια έσω και έσω έξω κινητήρες, κυρίως πετρελαιοκινητήρες με τούρμπο και σποραδικά κάποια σκάφη με 3 ή 4 κινητήρες μεγάλης ιπποδύναμης. Σε αυτή την κατηγορία πελατών η Mercury υπόσχεται όχι μόνο μεγάλη δύναμη και ροπή από τον V12 κινητήρα αλλά και ταχύτατο πλανάρισμα, εκπληκτική οικονομία καυσίμου, ελάχιστη και εύκολη συντήρηση, χαμηλότατα επίπεδα θορύβου και κραδασμών (χαμηλός NVH) και μεγάλη απόλαυση κατά την πλεύση με άριστη και ποιοτική λειτουργία.

 

Ποιες είναι οι σημαντικότερες καινοτομίες στο Verado V12 600hp

Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τις πραγματικά σημαντικές καινοτομίες που έχει προσθέσει η Mercury στον επιβλητικό νέο κινητήρα της.

• Κινητήρας:

 Ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός (δηλαδή χωρίς υπερσυμπιεστή) στα πρότυπα των νέων Verado και η ύπαρξη 12 κυλίνδρων και μόνο προσφέρει άπλετη ροπή, ακαριαία επιτάχυνση και υψηλή τελική ταχύτητα που αγγίζει ακόμη και τα 80 μίλια σε μεγάλα και βαριά σκάφη κεντρικής κονσόλας και άλλων τύπων. Για την πολύπλοκη και λεπτομερή χύτευση του, χρησιμοποιήθηκε εξειδικευμένο μεγάλο χυτήριο για τέτοιου είδους χυτεύσεις στην Βόρεια Αμερική. Ο κινητήρας ανήκει στην κατηγορία κινητήρων lean burn (φτωχών μιγμάτων αέρα-καυσίμου) για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου και είναι τρομερά ποιοτικός, βελούδινος και χαμηλοθόρυβος στην λειτουργία του. Αντί για 4 κινητήρες των 300Hp μπορεί κάποιος να τοποθετήσει 2 των 600Hp με χαμηλότερο συνολικό βάρος και 2 μόνο πόδια στο νερό, άρα και μεγαλύτερη οικονομία λόγω μικρότερων τριβών.

 

• Σέρβις: 

Ένα κεντρικό καπάκι στο κάλυμμα του κινητήρα ανασηκώνεται για να αποκαλύψει τα σημεία του βασικού σέρβις συγκεντρωμένα όλα στο πάνω μέρος του κινητήρα. Ο Jim Wacksman εξήγησε ότι από εκεί μπορεί κανείς να αλλάξει λάδια κινητήρα καθώς και βαλβολίνη για το κιβώτιο ταχυτήτων και για το πόδι και ότι λόγω της υψηλής αξιοπιστίας του κινητήρα δεν θα χρειαστεί να βγεί το κάλυμμα του για 5 έτη ή 1000 ώρες λειτουργίας.

 

• Πόδι:

 Το πόδι είναι μοναδικό στο είδος του και καινοτόμο. Ο κινητήρας αναρτάται σταθερά στο σκάφος και δεν στρίβει ενώ ο χειριστής γυρίζει το τιμόνι, αντιθέτως στρίβει μόνο το πόδι. Έτσι εξοικονομείται και χώρος πίσω καθώς δεν απαιτείται πιά να ανυψώνεται (βαθιά) ο κινητήρας εντός της λεκάνης της πρύμνης ή να απαιτούνται εκτεταμένες τροποποιήσεις από την μεριά των ναυπηγών κατασκευαστών, κάτι που ευνοεί και τις περιπτώσεις αναβάθμισης.

Ο σταθερός κινητήρας σημαίνει ότι μπορείς επίσης σε δεδομένο καθρέπτη να βάλεις πολύ κοντά τον ένα κινητήρα δίπλα από τον άλλο σε μία πολλαπλή εγκατάσταση. Το πόδι επίσης διαθέτει διπλή προπέλα με όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα και η διάταξη του περιστρεφόμενου ποδιού διαθέτει μεγαλύτερη γωνία διεύθυνσης και εξομαλύνει τους όποιους παραγόμενους κραδασμούς ενώ προσφέρει άριστο έλεγχο που είναι τόσο απαραίτητος σε μεγάλα σκάφη. Επιπλέον διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων με 2 ταχύτητες, μία “κοντή” σχέση μετάδοσης (20% “κοντύτερη” από την 2η) για ισχυρή επιτάχυνση κατά το πλανάρισμα και μία “μακρύτερη” για ταχύτητες ταξιδίου με χαμηλότερες στροφές και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. Οι ταχύτητες δεν κάνουν θόρυβο στο κούμπωμα χάρι στον υγρό συμπλέκτη και το σύστημα συγχρονισμού που διαθέτει για την ομαλή εμπλοκή των γραναζιών. Πέρα από την θηριώδη ροπή που παράγει ο V12, η επιτάχυνση είναι εκθαμβωτική χάρη στην αυξημένη ροπή που καταλήγει στις προπέλες χαρίζοντας ισχυρότατη επιτάχυνση στο πλανάρισμα.

• Ψηφιακά ελεγχόμενο γκάζι και εμπλοκή ταχυτήτων DTS:

Ο νέος κινητήρας διαθέτει νεοσχεδιασμένο και πιο εργονομικό σύστημα DTS με συνδυασμένες και όλες τις δευτερεύουσες λειτουργίες όπως το Ενεργό Τρίμ (Active Trim), διακόπτης Start-Stop κτλ. Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Mercury ο χειρισμός του κινητήρα μέσω joystick σε συνδυασμό με την πολυτελή λειτουργία του παντοδύναμου και εξωτικού V12, το ανεξάρτητο πόδι με την διπλή προπέλα και το συνδυαστικό κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει μία πραγματική μοναδική εμπειρία πλεύσης, αποδεικνύοντας την πείρα και την γνώση της γηραιάς Αμερικανικής εταιρείας.